Mucizem6 ayy ben böyle insanlara gerçekten sinirleniyorum 😬 en yakınlarımdan biri de bana o tarz bişey demişti sanki doktorlar boşa okuyo yıllarca kötülüğümüzü isteyip zevkine insülin veriyolar 😬 7. Haftamdan beri bende insülin kullanıyorum endokrin takipliyim ama kadın doğum doktorum o kadar netki bu konuda anlatamam 👍🏻 Ve açık açık söyledi insülinin asla bebeğe zararı yok ama şekerin var 🤭 ilk başta stres yaptığım için şekerimi düzene zor soktum ama şu an çok rahatım biz elimizden geleni yapıyoruz gerisi Allaha kalmış 🌺 siz de hiç stres olmayın doktorunuza güvenin inşaAllah sağlıcakla alırız kucağımıza bebişlerimizi 🤲