Sinem-90 eşleri aliyolarmi pek bilgim yok ama gecen lerde kontrolumde içeri asistan girmisti doktora dediki sezeryan bekleyen hastamiz vardiya normal doğum istiyomus fikir deismis diye doktorda diyo ne gerek varmis normale son dk mi aklina gelmis diye konusuyolardi kendi aralarinda galiba kolaylarina gelene yonlendiriyolar ben oyle algiladim sahsen ama ebelerinden memnun gidenler