Tugcesevimli Geçmiş olsun,bana 29.haftada yapıldı iğne,şu an 34 haftalık olduk.panik yapmayın,tansiyon kontrol altına alınabilir yatış yapıldıysa bebeğin kilosu da iyi maşallah.Bana yapıldığında bebeğim 1300 gr.daha çok küçük diye ağlamıştım.İcinizi ferah tutun stres tansiyonu çıkartır daha çok.