bsnrd Emimat ben üçüncü gün cikablmstm cnku doğum öncesi norml dogm bekliyorduk lavman yaplmsti.bide gebelk sekerm var dye pek bişe yiyememstm
Nazlimom Emimat 4. Gün cıktım sancılandım artık büyük tuvelete çıkamadim doktora yazdım duphalac şurup verdi onla çıktım anca ve hastanede kavanozlarla hoşaf bitirmeme rağmen😅
Mrv1007 Emimat üç gün çıkamadım, doktorum magnezi kalsine diye bir toz verdi, suya karıstırıp içiliyor. Onun sayesinde cıktım
Emimat Nazlimom aynen ya bende su hoşaf bitki çayı tuketiuorum ama çıkamadım çok rahatsız ediyor 3 gün oldu gerci daha ama bugün doktora sorayim olmadi
Gncaplt Emimat bende bi kac gün önve bu sorundan post açtık 5. Gün cıktım oda zorladı beni şuan sadece günde 1 kere çıkabiliyorum hoşaf suyunu tavsiye ettiler kullandım bağırsaklarının calıstığını hissettiriyor sende dene bence
blueberyy00 Emimat 2. Gün çıktım kendiliğinden ama baya bol kayısı suyu kayısı hoşafı felan içmiştim faydası olmuştu
papatya56 nlycltk 33+5 olcam yarın belimin ağrısıyla geçiyor günlerim gün geçtikçe çok zorlanıyorum çok şükür az kaldı bende seni bebişini merak ettim ismini bulamıyodum😊
nlycltk papatya56 sezeryan mı olcak seninde ee ağırlaştıkça bel ağrısı olur artık ya benimde son zamanlar artmıştı artık bel ağrısı
Twobabies Bir şey sormak istiyorum ben şu an 34+2 yim sancılarım 40 da çıktı bi sorun olur mu ne yapmam lazım ?
Aycan051415 Emimat ben lavman sayesinde 5. Gün yapabildim keşke daha önce yapsaydım 5 gün neler çektim