Ah kızlar nasıl anlatmaya başlasam bilmiyorum.. normalde bir kaç gün geçsin öyle yazayım istedim ama belki yarın ameliyata girecek kişiler varsa onların da içi rahatlasın isterim. 38+4de bebeğin kafasının 41 haftalık olması nedeniyle sezaryen doğum yaptım. Öncelikle şunu söylemem lazım ki doğum normalde olsa sezaryen de olsa iki türlüde zor ve çok kutsal bir süreç kendini psikolojik olarak iyi hazırlamak gerekiyor. Saat 2de sezaryenim vardı hastaneye 11de yatış yaptım programın hızlı gitmesi nedeniyle saat 12de hadi sezaryene doktorun bekliyor dediler ben şok 😅😄 sanki saat 2 olsa daha hazır olurmuşum gibi 🤣 her neyse giyindim gittim ameliyathaneye. İlk olarak bekleme alanında damar yolu açıldı normal acısız bir süreç daha sonra ameliyathaneye girdim belimden ipincecik bir iğne vurdular normal iğneden daha ağrısızı benim için, sonra yavaş yavaş uyuşuyorsunuz zaten. Daha sonra normal oksijen bağlandı derken mide bulantım oldu kusucam dedim doktorum sen kus ben bebeği alıyorum dedi 😂 zaten öncesinde aç olduğum için azıcık bir şey istifar ettim oh rahatladım dediğim anda bi iki çekiştirme ve yavrumun sesini duydum ❤️ İstemeden hamile kalan, öğrendiğinde 3 gün ağlayan ben o an dünyanın en mutlu insanı oldum ❤️ Bebeğimi temizlediler götürdüler arkasından bi on dakika sonra ben çıktım Allah’a şükür hiç baş omuz vs sancım olmadı kızlar ben bunu biraz olumlu düşünmeye de bağlıyorum 🙂 bebek odaya geldiğinde emzirdim daha sonra ayaklarımın uyuşukluğu geçince yürüyüşe kalktık çok başım dönecek derken sıfır baş dönmesi gayet kalktım 😂 tabiki sezaryen yerimde ağrı vardı ağrı kesici istedim ve gaz çıkarttıktan ve yürüdükçe ağrılarım azaldı. Şimdi saat 6 refakatçilerim uyuyor ben ise bebeğimin peşine alt kata indim topuk kanı aldırmaya 🤣🤣😅 ilk iki yürüyüşten sonra gayet açıldım anlayacağınız. Sıfır uykuyla yazdığım için belki anlaşılmaz yazmış olabilirim size tavsiyem öncelikle moralinizi yüksek tutun bu süreçten herkes geçiyor ve dünyanın en özel duygusu bunu hiç unutmayın. Bu arada benim sütüm geldi ve bebeği emzirdim yine dediğim gibi bunu da olumlu düşünmeye bağlıyorum 😂🥰 olumlu düşünün kızlar ne olursa olsun o bebeğinizin güzelliği yanında hiçbir önemi kalmıyor ve süreci çok kolay atlatıyorsunuz