esradere bende tüp bebekle hamile kaldım. Kan değerlerim üçe katlanarak artıyordu. Doktorum ikiz olabilir dedi ama 5. Haftada ilk muayenede tek kese gördü doktorum. Kalp atışını da duymamamıştı. 3-4 gün sonra tekrar çağırdı. Gittiğimde miniklerimin ikisinin de tutunduğunu öğrendik. İkisinin de kalp atışını duyduk. Çok şükür 34. Haftaya geldik doğuma az kaldı ☺️ İkiz olduğu için erken doğum riskim var doktorum içerde durdurabildiğimiz kadar durdurmaya çalışıyor 😌