Kızlar merhaba adliyede sözleşmeli memurum 24 aylık bi yavrum var iki aya kadar iznim vardı ise başlayacaktım ücretsiz izne çıkmıştım. Şuan tekrar hamileyim 19 haftalık virüsten dolayı 24-32 hafta arası idari izinli okunuyordu suan hala devam ediyor mu bilginiz var mı eger varsa 22-24. Haftalar arası çalışmayı düşünüyorum maaşım bağlansın diye