Canım ,bende 20. haftamda oldum. 3LT su içtim.2-3 akşam yatmadan paracetemol aldım. Ağrılarım vardı diye. O beni güzel uyuttu, iyi geldi. Limon, portakal bende yaptım ve bolca dinlendim. Birde benim kadın doktorum Oksapar önerdi, karnımdan 1 hafta vurdum.
Sende kadın doktorunla konuş. Belki kan sulandırıcı vermek ister. Atlattık çok şükür 🙏 sanada geçmiş olsun, hiç korkma. 3-4 güne şikayetlerini iyice azalır.