Ben şuan 26.haftamdayim. gebeliğimin başından beri kabızlık sorunu yaşıyordum. Bir ay önce doktora söyledim. Şurup yazdı, içeriği temizmis zaten bebek açısından hiç bir sorun yokmuş kullanmama. Bir aydır rahatım.kilo alimimi da dengelemiş oldu. Keşke ilk baştan beri kullansaydim şurubu diye pişmanlik yaşıyorum