Uvrcnk4
Bacılar 40. haftamın içindeyim ne sancım var ne açıklığım :( ara sıra biraz kasılma hissediyorum karnımda ama onlar da çok kısa süreli. Doktorum eğer bu hafta gelmezse 41de suni sancıyla doğumu başlatıcam dedi ki bundan da korkuyorum. Benim gibi olan ya da olup da normal doğum yapan var mı aramızda?