Kızlarcim ya bişey soracağım bende artık 37+2 deyim genel olarak adet oluyormusum hissim var, ara sıra düzensiz olarak bir ağrı giriyor ama beş sn falan sürüyor uzun sürmüyor hiç. Sadece çok uzun süre oturursam ya da gece yatağa tam yattigim anda belimde ağrı oluyor. Salı günü nst ye girdim düzensiz olarak 40 civarı sancı çıktı ama ben hiçbir şey hissetmiyordum o sıra. Bu sancı denilen şey ne ola ki? Bebek de aşağı indi gibi hissediyorum sanki ilerliyor gibi ama emin değilim eskiden diyaframima doğru çok tekme atardı ya da surtunmesini orada hissederdim şimdi sanki sadece göbek deliğimin hizasinda hissediyorum. Açılmam yokmuş salı günü öyle söyledi Dr ama bilemiyorum çatı muayenesinde çok güzel bastırdı çatı kemiğine doğru sonrasında kanama veya akıntı gibi bişey olmadı ama sonrasında açılma olmuş mudur bilemiyorum. Çok sabirsizim ne yapsam da erkenden doğursam diye bakıyorum. Sizde durumlar neler?? :)) ☺️🌺