Beratalpinannesii 34 haftaligim.hala em ufak bi sıvı ya da süt gelmedi doğumdan sonra da gelmez diye korkmaya başladım nerdeyse herkesin gelmiş benim.hic yok 😐
Elcnerdgn Beratalpinannesii canım bende 34haftalığım ama herkesin gelecek diye birsey yok yani sütüm olmaz diye korkma
Elcnerdgn Beratalpinannesii bana doktorum Doğuma az bi zaman kala süt yapan seyler kullanmaya içmeye başla dedi sende istersen danış doktoruna eylül 15den sonra ben baslicam rezene vs içmeye