Nur1996 ben sanmıyorum otizme davet çıkaracağını ama sigara kandaki oksijen miktarını düşürdüğü için bebeğe varsayıyorum 100 de 100 değilde 70-80 gidiyor gibi bir yazı okumuştum gerekli vitamin ve minarellerinde taşınması azalacağından düşük kilo yada erkek doğum riski oluşurduğu okuduğum makaleler sonucu. Bu arada etrafımda sigara içmiş doğum yapmış anneler var ve çocuklarında hiçbir sorun yok bu birazda genetik yapı ve vücudun hamilelik olayına adapte olması, kavraması ile ilgili diye düşünüyorum ben.