40+5 de suniyle doğumu başlattılar hiç açılmam yoktu nişanım yeni gelmişti. Doktorum açılmaların yeni başladığını söyledi. Alttan rahmime sabah 10 gibi ilaç yerleştirdiler 6 saatte etki edeceğini söyledi gece 12 de yada ertesi güne anca doğuracağımı söyledi. Benim 3 saatte tam açılmam oldu doktorumla ebe de çok şaşırmıştı hızlı ilerledi baya. Bebeğin kalp atışları doğum esnasında yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryene alındım. Sancılar dayanılmayacak bir şey değil sancılar geldiğinde derin derin nefes alıp eğilip kalkma haraketleri yaptım. Sancılar gittiğinde uzandım. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah Allah yardımcınız olsun 🙏🏻