Merhaba arkadaşlar 28+4 teyiz şuan ve 3 4 gündür bebeğimin hareketlerini aşağıda yani idrar kesemin üstünde hissediyorum sürekli oraya vuruyor normalde hep yukarda hissederdim sizde bu durumu yaşayan
Varmı? Ve hareketleri azaldı gibi geliyor öyle olunca da endişeleniyorum 😕☺️