Kızlar az önce mide bulantısından acile gittim hafif kasık ağrım olduğu içinde kan aldılar ve ultrasona girdim 14 gün önce kan vermiştim beta hcg 6170 çıkmıştı bugün beta hcg 15.000 çıktı yanş neredeyse iki katı bebeğin kalp atışını duyduk gayet normal dediler ama korkuyorum betanın daha da artması gerekmiyor mu 6+6 yım bu arada