Gaviscon surup varsa icebilirsin eger yoksa ılık süt cok iyi geliyor. Senin haftalarinda beni gaviscon kesiyordu ancak suan 35. Haftadayim artık mide yanmasina uykumdan bile uyaniyorum gaviscon sadece 15 dkligina kesiyor ama ılık süt bir kaç saat götürüyor. Bu arada sütü pastörize almalısın ama zor durumdaysan ve elinin altinda yoksa bir kereden bir sey olmaz diyip normal sut de tuketebilirsin. Allah kolaylik versin mide yanmasi berbat bir sey. Bunlarin hicbiri yoksa maden suyu ic sade o ds fena gelmiyor ama en iyisi ılık sut.