Merhaba herkeze 34+1 den selamlar. Şu son iki haftadır vajinamda kaşıntı ile çok zorluk çekiyorum cidden çok kaşınıyo hem dışı hemde klitorisin olduğu yer. Yurtdışında yaşıyoruz doktorla konuştum krem yazdı hiç fayda etmiyor bi daha aradım bu sefer krem ve fitil yazdı fitil 1 tane oda fayda etmedi artık napcamı şaşırdım cidden niye geçmiyor bu😑