Kızlar merhaba ben de asiri vücud kasntisi var dayanamıyorum artık kremler ilaçlar fayda etmyor kracger safra hepsi temiz çıkıyor ama vücudum yara bere içinde kyafetlerm hep kan lekesi oluyor kasnmaktan ellerim yorülüyor artık uykularm kaçıyor.bayramdn snra kendi doktoruna muayene olcam szce doğumu baslatmak istesem gün verir mi bana 37 bitmiş olacak insllah gttgmde erken mi olur😔ilk Doğumum suniyle olmuştu bu kendi sancmla olsn çok istyiroum ama dayanamıyorum artk