Babynisan yok ya ne sorması .bende ona sinirleniyorum. İlk bebeğim normal doğumla dünyaya geldi ben beklemek istiyorum. Yok haftasına göre kilosu çok dedi önce böyle giderse suniyle doğurtacaz seni dedi bişey demedim. Sonra göbeği 2hafta ileride dedi beni 2 haftada 2defa radyolojiye gönderdi ve sorun çıkmadı. Hatta birine dün gittim resmen birbirlerine para kazandırıyolar 500lira istedi 🤦🏽♀️ korkumuzdan verdik ve bebeğimin hiçbir ölçümü sıkıntılı çıkmadı çok şükür. Son 2 3 haftadır canımı çok sıkıyo ve son haftam değiştirmek istemiyorum ayrı ,zaten doktorlar kabul etmiyolar bu zamana kadar ben takip etmedim diyolar.🤷🏼♀️ Neyse Sonrada alttan muayene etti rahmin çok müsait 4kiloyu bile doğurursun diyo yani ben neye inanacağımı şaşırdım hocam dedim en son. Bundan sonra suni sancıyla doğuracaksın falan derse kabul etmemeyi düşünüyorum.şu an 38+2 haftalık olduk zaten inşallah gerek kalmadan kendiliğinden dopar yavrum diye dua ediyorum