Bu yazıyı yazmamdaki sebep benim gibi ilk doğumu yapacak olan arkadaşlara ilham ve destek vermek🙃 bebeğim kız ve bir türlü gelmek bilmeyince doktorumuz 41+0 da suni sancı ile doğumu başlattıcam 22 Şubat sabahı dedi 10 da suni verildi ama ilginçtirdi ben suni sancı hissetmedim hatta öğlen açılmam 8 cm olmuş onj dahi hissetmedim 8 cm açıkla akşam 8 e kadar bekledim git gel muayene oldum bu Arada gebeyken hiç çatı muayenesi olmamıştım orda oldum korkulacak bişey asla değilmiş muayenelere giderken ağlayarak gidiyordum çatal yapacak diye korkutmayın kendinizi bu konuda. Neyse ben suni sancılarım 100un üstene çıktılı halde hissetmeyince doktorum akşam 8de suyumu patlayacağını söyledi o saate kadar ben hiç bişey hissetmedim açılmam da yeterli olduğu için öğlen suni sancıyı kapatmışlardı. Suyumu patlatınca sancı odasına geri gittim bu sefer en az sancının gelişinden hissetmeye başladım ki bu da bebeğin habercisi öyle düşünelim o sancılar olmadan yavruşsrımaza kavuşamayız🥰 evet kolay değil sürekli duran ağrılar değil gelip gidiyor nefes alıyorsunuz..🙏 sancılar şiddetlendi ameliyat haneye aldılar artık ağrı girecek ve doğru ıkınöaya ile bebeğime kavuşmama çok az kalmıştı benim bebiş kafasını kanala çok zor soktu sadece Buda zaman aldı 3 saat durdum ameliyat hanede beklemeyle geçti kafasını kanala sokunca artık iş benle bebeğindeydi çünkü ebeler bunu sen yapacaksın dediklerinde o mucizeyi anlıyorsunuz bende 22simde doğmasını çok istiyordum ebelere demiştim onlarda artık hadı bak saat 12ye 10 var dediler ben bir hırsla sanırım doğru da ıkındım baktım bir anda geldi dediler ama nasıl bir his anlatılmaz doğumda hiç bişey yok hissetmiyorsunuz kafasının çıkışı bile canımı yakmadı tek durum sancıları çekmek ve doğum hanede doğru ıkınmak herşey yolundaysa 15 dk biter doğum🙂 benim ki uzun sürdü o da bebeğe özel nir durum sonra dikiş atıldı 45 dk sürdü çıktık odamıza kavuştuk şükürler olsun şimdi 44 günlük 😻🥰🥰 hastanemde devlet hastanesiydi. Ebelerinize doktorumuza güvenin iletişminizi güzdl tutun ki güzdl geçsin doğum aynı hastenede doğum yapıp çok kötü geçti davranışları diyen arkadaşlarım oldu sizin yaklaşımıznız güven içinde olursa emin olun onlarda öyle geliyo size en önemliside şimdi kucağımda ve ağrı sızı hepsi geçti sağlıklı bir şekilde kucağıma alayım deyin doğum şeklini hiç düşünmeyin çünkü bjnj bebek belirliyor 🙏