Merhaba kızlar nihayet buraya hikaye ekleme sırası bana da geldi .Gece 3 gibi karnimda karın ağrısı gibi bı sancı gelip gidiyordu bende üşüttum heralde diye ilk başta aldırmadım daha sonra sancılarım sıklaştı tam 1 saat boyunca o sanciyi evde tek başıma yaşadım evde tektim eşim gece vardiyasindaydi hemen komşumu aradım sağolsun o da hemen geldi dakika tutmaya başladık 3 dakikada bir sancım geliyordu hemen hastaneye geldik hastaneye geldigimde açıklık 9 cm olmuştu 🥲aşırı derecede bel ağrım vardı ve sürekli istifa ediyordum haliyle gücüm falan kalmamıştı hemen doğumhaneye normal doğum için aldılar ama gücüm kalmadığı için normal doğum yapamadım hemen sezaryana aldılar çok şükür iyiyiz sadece normal doğum sırasında biraz yorulmuş biraz solunum sıkıntısı var bebeğimin böyle olunca yoğum bakıma aldilar hemen ama çok şükür ikimizde iyiyiz 39+3 de geldi güzel oğlum 🥲 ağlayarak yazdım bu satırları daha henüz kucağıma alamadım o yüzden umarım güzelce anlatmisimdir darısı bekleyen tüm annelerin başına sağlıkla alırsınız inşallah evlatlarınizi kucaginiza😘🙏