Bende ilk iki gün tuttum doktoruma danıştım kesinlikle önermiyorum tutmayın dedi bende tutmuyorum bence hamile ilken tutması doğru degil bebeğin sağlığı açısından hiçbir doktor önermiyor zaten bu halde tutma mecburisi yok Allah biliyor karnımızda bir bebek var onun sağlığı da önemli bir can taşıyoruz kıymetini bilmemiz gerekir.Artık doğumdan sonra gereken zamanımda borçlarımı tutacağım