Kızlar kürtajın üstünden 3 buçuk ay falan geçti ve benim kürtajdan önce hiçbir sorunum yokken şuan sorunlar oluştu en önemlisi adet olamıyorum doktora gittim ilaç kullanıyorum fakat psikolojim çok bozuldu adet olamadikca yumurtalıklarımda ağrı da hissediyorum var mı başına böyle bir şey gelen kürtajdan önce çok düzenli bir adet döngüm vardı psikolojim de ayrıca aşırı bozuldu ya bu sıkıntılar yoluna girmezse ya yumurtlamamda problemler çıkarsa tekrar hamile kalamazsam gibi gibi başına böyle bir şey gelen varsa benimle paylaşabilir mi ?