Nasılsınız kızlar? Hamileliğe iyice adapte olmuşsunuzdur inşallah 🙏🏻 Göbek çıktı bende biraz zorluyo oturup kalkarken falan Mardinli olduğum için işimiz gücümüz yerde🥺😂 onun dışında bebişkomun hareketlerini hissediyorum ama gümbür gümbür değil hala 18. Haftada tekmeden uyuyamayanlar varmış bende öyle değil uyku deseniz kesik kesikkkk