Glsm_ İyileşme süreci bir tık daha uzun normal e göre ama , aman aman ağrılar olmuyor sonrasında merak etme. En azından benim sonrası rahat geçti. Tabi ki zorlanıyorsun ama o kadar da olsun. Sonrasında bol yürüyüş yap. Sağ Salim bebeğine kavuşmayı nasip etsin Allah inşallah 🙏