Snmim Adetim 3gün gecikti bel kasık ağrılarım ve şişkinlipim var sürekli gazım var gibi hissediyorum dün kan testi yaptırdım 3.5 çktı telefonla öğrendim laboratuvar daki bayan gebelik yok dedi fırsat bulup doktora göstemeye gidemedim henüz var mı böyle durum yaşayan ?
aysirabal Snmim canim 10 ve uzeri bhcg gebelik yok demek. ama henuz 3 gun gecti diyorsun bence biraz daha bekle bi kac gun daha olmazsa tekrar yaptir bhcg iki gune bir 2 kati artar cunku hamilelik varsa
Snmim aysirabal evet adetim gelmedi zaten canm mecbur bekliycem daha önce bi kürtajım olmuştu ondada ilk öğrendiğimde 500 çıkmıştı bu seferki değer zaten çok çok düşük