BebeğiniZin kilosuna bağlı bu biraz
Benim kızım 3050 doğdu fakat her ay 1.5 kilo alarak gitti 0-3 leri sadece 1 ay en fazla 40 ı çıkana kdr giydirebildim 1-2 kez giyip küçülen kıyafetleri oldu şimdi ikinci bebeğime 31 haftalık hamileyim 0-3 o kdr az aldım ki yenidoğan olarak da bir hastane çıkışı birde alt üst takım aldım birde kzıımdan kalan 2-3 tulum var 3-6 almaya çalıştım
Tulum konusuna gelince de ben tulumları daha rahat buluyorum çünkü bebişler sürekli kucağımızda olduğu için üstler hep bellerine toplanıyor sürekli düzeltmek zorunda kalıyorsunuz fakat tulumların komple önden bacaklarına kadar çıtçıtlı olması önemli diğer modellerde alt değiştirirken zor oluyor
En çok kullanacağınız şey ise çıtçıtlı badiler bol bol her beden alın kusuyorlar yakaları ıslanıyor,kakaları beline kadar çıkabiliyor çok kullanılıyor aklıma gelenler bu kadr biraz uzun oldu galiba 😁