Gamzesay en doğrusu doktora görünmek kahverengi lekelenmem oluyordu devamlı ilk gebeligimde sonu kötü bitmisti o yüzden en doğrusu hemen doktora gitmek hiç bekleme ayrıca bence ilk 3 ay ilişkiden kaçının çünkü herşey yeni çocuk yeni tutunmaya başlıyor doktorun böyle bir yasak koyması şart değil kendiniz belirlemelisiniz