Aymelek Anneler ben 2 yıllık evliyim soyismim de kızlık soyismimde yazılı iki tane yani nasıl sadece eşimin soyismini kullanabilirim bileniniz varmı acaba ilk başta kadın bana sordgunda yalnş anlayıp evet dedim eşimde olsun hayırlısı buymuş bişe olmaz ikisini kullan dedi aslında eşimle bi sıkıntı yok ama ben sadece eşiminkini kullanmak istyrm umarım anlatabildim 😔🤔
bebisimbenmmm Aymelek kimliğinde iki soyadın da yazılıyor diye anladim canim. istersen nüfus müdürlüğünde değişebilirsin onu