Zeynepkaman benımde suyum fazla 36+6 olduk gebelık sekerın olabılır denmıstı baktılar aclık tokluk cok guzeldı cıkmadı bıle şeker , detaylıda baya seylere dıkkat et demıstı ama sonra cıkmayınca seker vs korkum gıttı senınkıde guzel duruyor, kendı doktorum olabılır suyunun fazla olması cocuj cok hareket eder ıcerde senın ıcın suan sorun yok ben kontrol edıyorum dedı kısaca doktorun takıbı onemlı devlette bır doktoro gıtmıstım seker testı yapmadan bana demedıgı kalmadı ıste 28 dım erken dogumun olur suyun fazla falan sekerın olur herseyı saydı sonrakı gun ozele kendı doktoruma gıdınce suyum fazla olması korkulacak bırsey degıl senın ıcın dedı ve testlerımı yaptım guzel cıktı yanı bır doktora da baglı kalma suan ıyıyız hamdolsun sorunda olmadı rabbımde vermesın