Kızlar 33+4 haftalığım akşam 9 dan beri düzenli aralıklarla karnımda sertleşme ve karnımın altıyla belimde eşlik eden ağrı oluyor . Bi kaç saniye sürüp geçiyor . Şiddetlenme yok hepsi aynı şiddette . Bugün kontrolümde vardı. Nst de bir tane düzensiz sancım çıktı 50 yi buldu ama şimdi olan hiç olmamıştı.