gozdeyagci Ben kızım olursa Umay koyacağım. Anlamı çok güzel bebekleri ve yavru hayvanları koruyan Tanrıça olarak geçiyor. Ama yanına ne koyacağımı bilmiyorum.
gozdeyagci B_dur Daha cinsiyet belli değil aslında :) Bu ismi özellikle seviyorum. Yoksa Allah hayırlısı, sağlıklısı neyse onu nasip etsin inşallah :)
MissBus B_dur Nisa Beren bence. :) Yüsra Büşra olacakmış da olamamış gibi. Söylemesi zor. Öykü yümde ben pek sevemiyorum anlamı sıradan. Nisa ve Beren isimleri çok hoş. Birisi kibar, birisi güçlü bir isim :)