Sweetbabyy esrasaluvan Ben hastane de değil ama Mevlüt’te dağıtmak için minik el havlusu düşünüyorum hastane için çikolata yaptırıcam ama eve gelen olur hastane olayı hala riskli
elzy7 Çocugum oluyor, gelen bana hediye getirsin mantığındayım :) Yapanada saygım var ama öneri olarak makrome anahtarlıklar sevımlı duruyor sanki
Ozgebhb esrasaluvan ben şöyle 50 adet makrome anahtarlık siparişi verdim. https://imgyukle.com/i/EdK2UQ Ablamda hediye olarak 50 adet kolonya ve çikolata siparişi vermiş gelen misafirlere ya da yakın aile içlerine vermeyi planlıyorum.Koronada çok ziyaret olacağını sanmıyorum. Ayriyetten de nasipse halk ekmek satış yerlerinde belli sayıda bir ekmek alıp dağıttırmayı planlıyorum.
yukss95 esrasaluvan ben 50 adet sukulent sipariş verdim yanında da çikolata. Hastane de ziyaret yasak olduğu için evde masaya dizeceğim gelen alsın. Sevgi ile de büyütülsün🌸
Meryemcansever esrasaluvan ben kendim makrome anahtarlık yaptım 10 u pembe 10 u beyaz normalde hazır alicaktm araştırdım biraz tanesine 8 TL dediler bende 2 yumak makrome ipi aldm kendim yaptım maliyeti bana 40 TL anca oldu
Ozgebhb Heymomy Lemacrames diye bir instagram sayfasına sipariş verdim. Tane adedi 12 tl biraz pahalı 😬 her iki yakın aile içerisinde dağıtıcam anahtarlığı diğerleri gelen misafirlere olur artık :)
yukss95 50 adet 275 TL kargo vs 302 TL tuttu. İnstagramda altinaycicekcilik diye bir sayfaya yaptırdım 🤗