sezeryan Olan arkadaşlar lütfen şunu çok merak ediyorum gerçekten ağrı siiizi ömürlük mu oluyor çevremde ki insanlar çok kötü anlatıyor en ufak soğuk aldığında ağrı oluyor ağır iş yaptığında ağrı oluyor göbek kalıyor gitmiyo gibi şeyler bı tek şu program da olumlu şeyler öğreniyorum duyuyorum peki neden çevrem ile buradaki insanlar in ne farkı var anlamıyorum tecrübe li arkadaşlar lütfen bilgilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim