Merhaba güzel anneler ben yarın doğuma gidiyorum maalesef sipinal anestezi ile sezeryan doğum yapacağım şekerim nedeni ile oğlum kilolu olduğu için doktorum bunu uygun gördü içimde korku ve heyecan var gün saydık sona geldik burdan herkesin hikayeleri vs okudum gerek destek olmaya çalıştım 34 yaşındayım ve ilk bebeğim daha önce üç tane kaybım bir dış gebeliğim oldu çabalayan isteyen İnancını yitirmeyen herkesin rabbim muradını veriyor sadece isteyin yeter sizden bana dua etmenizi rica ediyorum i Allah’ın izni ile sağ Salim yavruma kavuşmam için hepiniz Allah’a emanet olun 🙏🏻 Rabbim hepinize hayırlı doğumlar versin 🥰