Derya_kalyon Efemgul benimde son 69 benimde aynı şekilde yatınca oturunca felaket ağrım oluyor ama biraz yürüyünce geçiyor
Ayferasyakenan Efemgul bende aynı altta bir ağrım var sol tarafımda yaa neden acaba normal mi bu durum
Sen_1 30 +3 günlük olduk sezaryan oldugu için doktor 38+5 günlük ken alırım dedi bizimde o yüzden 62 gün kaldı sag saglim kucagımıza alırız yavrularımızı minik mucizelerimizi hayırlısıyla saglıkla gelsin bebişlerimiz inşallah