mercimegin_annesiii 54Duyguguc Sinoz çatlak kremi kullanıyorum şimdilik bişey yok umarım olmaz ☺️ 22 haftalığım
MerveeD 54Duyguguc bio oil kullandım sabah akşam düzenli şekilde 34 haftalık olduk hc catlagım olmadı maşallah ama kantaron kullanmaya basladım 26.haftamdsn sonra
Bsrak 54Duyguguc vazelin kullandım hamileliğim boyunca düzenli olarak hiç Çatlağım yok tavsiye ederim
littlemomn Ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 2 ablam var ikiside 2 gebelik geçirdi onlar önerdi 1 tane bile çatlakları yok göbeğine beline kalçalarına ve basenlerine sürebilirsin konusu da harika