Merhaba kızlar 👋🏻 Doktoru çatı muayenesi yapmayan var mı? Ben normal doğum istiyorum ama çatı muayenesi olmadan bu mümkün mü (elbet mümkündür fakat uygun olup olmamayla ilgili) Kafam karıştı, Normal diye beklerken son dakika çatın darmış diyip sezaryena almalarını istemiyorum boşa beklemekte istemiyorum açıkcası bu durumu yaşayan var mı?