Benim ilk hamileliğimde karnım o kadar büyüdü ki son haftalar göğsüm göbeğim basenlerim kalçam bacaklarım çatlamayan yer kalması birde tatlı tatlı kasiniyirdu tabi zor tutuyordum kendimi kasimamak için. Yani vücudum o kadar deforme oldu ki karnım da doğumdan sonra buruş buruş yaşlı ninelere döndü maalesef o deri görüntüsü ameliyatla aldırmak dışında hicbirseyle geçmiyor. Şimdi üçüncüye hamileyim 31. Haftadayim karnım ne kadar gerilse de zaten önceden bayağı genişleyip çatlak dolu olduğu için tekrardan catlamiyor olan oldu zaten zamanında 😔