Ben ilk doğumunda 19 yaşıma tam girmemiştim kordon dolandigi için on gün beslenememis bebeğim açılma sıfırla yatışım oldu iki kilo olduğu icin suni sancı alamadım kalbi durur bebeğin diye hastanede o merdivenleri çıkarken sancım gelmeye başladı işte tam 23 saat kendi kendime sancı cektim yurumeme bile izin vermediler 23 saatin sonunda doğuma alındım ama her sancım geldiğinde nefes aldım verdim sakin kaldım geçiçek dedim geçti sancı tekrar geldi geçiçek dedim geçti sabah olunca bebeğimi kucağıma almıştım inşallah çok güzel bı doğumun olur