Neslihan_esmnr Kizlar kac aydır deniyorum ama bir türlü ikinci tutmuyor adet düzensizliği de var yumurtlama takvimine göre yumurtlama günümde ve ondan önce korunmadim tutmadı bugün soğan kürüne başladım sizce faydası olur mu 😘
Glhnss Neslihan_esmnr bence en önemlisi kafanı bi rahat Bırak canım çünkü ne kadar çok istersen o kadar çok strest olup hormonlarını etkilersin benimde 2. Bebeğim 3 sene sonra oldu mesela 2.den sonra nasılsa bizim tekrar hemen olmaz gibi bir düşünceyle 40ım Çıkar çıkmaz hamile oluşumu öğrendim 🤣
Nazyapiyo_ya Neslihan_esmnr ovulasyon testi kullan canım benim bebeğim 6 ay 5 gğnlğk 2 gğn önce ikinciye hamile olduğumu öğrendim istiyorduk test kullandım ilk ay hamile kaldım ilk çocuğuda ovulasyon testiyle hamile kalmıştım hemde ilk ay
Fundyydrn Neslihan_esmnr düşünme ve hamile kal🤣 bizde ikinci de 8 ay uğraş uğraş olmuyor 🤣🙆 doktora bile gittim ben delisi🤣 doktor güldü bana senin bı çocuğun var niye olmasın ki bidaha yani dedi güldü bana hiç bı sorun yok git yav dedi 🤣 sonra kuzenimin düğünü vardı dedimki amaannn boşver düğünden sonra olsun daha iyi oynarım falan derken hamile oldum niye çünkü boşver dedim kafaya takmadım🤣 inşallah senin de olur meraklanma🤲🏻🥰
Pinkpurple Neslihan_esmnr ovulasyon testi kullan bence. Takvimdeki yumurtlama günleri herkesin aynı olmuyor. Benim yumurtlama gününü gösterdiği tarih değildi mesela. Ben ovulasyonla yumurtlama günumu öğrendim
Neslihan_esmnr 🤣🤣 evet stres yaptım Biraz canım belim.ve kasiklarim ağrıyor regl de olamıyorum test yaptım çıkmadi
Burcu0707 Neslihan_esmnr adet duzensiigin var ve takvim kullaniyorsun cok buyuk hata takvim senin yumurtani ne bilsin😑 kendine ovulasyon testi al internetten ve ovulasyon testiyle dene
Pinkpurple Neslihan_esmnr eczanede var ama pahalı olur çünkü 20 tane falan ihtiyacın olucak çünkü adetten sonra her gün yapicaksin. İnternetten laboquick marka sipariş verebilirsin. Gebelik testi gibi uyguluyorsun. Fakat gebelik testinde silik çizgi pozitif demek ya bunda pozitif demek değil silik çizgi. Her iki çizgi de kopkoyu olduğu günü ve ertesi 2 günü mutlaka değerlendir. Allah’ım hayirlisiyla doldursun kucagini
Pinkpurple Neslihan_esmnr adet düzensizliği var diyorsun. Ovulasyon testi çok işine yarayacak. Eğer adetsiz olduğun dönem yani temiz olduğun gün 20 den fazla ise 30 lu falan al testi.