Kizlar 9.5 aylık bebişim var doğumdan sonra adet görmedim hiç ve bir haftadır iki kez sağ kasığımda anı harekette batma oldu olduğum yerde kaldım ağrıdan bir kaç saniye durunca geçti acaba adet göreceğim için mi yoksa bir gebelik söz konusu olabilir mi fikirlerinizi bekliyorum