Edanrengn ben de öyleydim inanmıyordum doktor kız dediginde. Devlete gittiyseniz eğer üstünkörü bakıyorlar bazen. Ben detaylıya devlete gittim cinsiyete bakmadı bile. Sordum kız dedi. Diğer doktorlar erkek demişti dedim. Sen sormayınca dikkatli bakmadım dedi, bidaha baktı aa evet erkekmiş dedi. 16+6 da özel kesin erkek demişti. Sonrasında devlette iki kez kız dediler. Kafamı çok karıştırıyorlardı. Ama emin olun çok üstünkörü baktılar devlette