27 haftalık hamileyim. Öyle çok kiloda almadım. Ama eve bir makina vurayım pestilim çıkıyor. Hemen uzanmak istiyorum. Yemek yapmak bile eziyet oldu çok çabuk yoruluyorum kalp atışlarım hızlanıyor. Sürekli uyumak istiyorum. Eskiden dağ bayır gezerdik eşimle şimdi markete bile gidemiyorum. Daha 3 ay var bu zaman geçecek mi doğumdan sonra duzelirim inşallah. Sizler nasılsınız?