Denizpyraz Kizlar oğluma hamileyken doktorlar hep sol kasigimdan bakiyorlardi. Bu ikinci hamileligim 2 kere girdim ultrasyona ikisindede doktor sağ kasigima bakti bebek oradaydı. Böyle farklı olabiliyor mu bebegin yeri.
Deletedmom_7 Denizpyraz oğlum olacak başından beri yerleşme ağrılarını hep soldan hissettim şimdi de hep soldan bakıyorlar.
Dilhunizade Denizpyraz benmde oglum.soldaydi su annkizima gebeyim 39.haftama girecem kocaman oldu hala sağımda