symaaaaaaa Nagihannnn0606 ebe beni 20.haftada aramış ama ben bakmamışım kontrole gittiğim dokturum aşını ol dedi 21. Haftada oldum zaten zamanı gelince ebe arıyor seni
Erbe Nagihannnn0606 22 de oldum ilkini ikincisinide bir ay snra oluosun ama ateş ağrı yapar dediler bende hiç bsii yapmmadi ikiside
Deletedmom727271 20 haftalıkken ilk doz olunuyor genelde. bir ay sonrada ikinci doz aksatmayın çok önemli bir aşı 😊
GriMavi Erbe ben de 2. Vurdurdum bu hafta Ama hemşire 1 ay sonra tekrar gel dedi Kaç tane vuruluyor ki ? Soramadım o an kadına da 2 yeterli degil mi ?
Erbe GriMavi valla ben iki oldum şuan 35 haftalıgim geçen gittim yine hiç aşıyla ilgili bişi demediler iki yeterli heralde
ceren_1411 Nagihannnn0606 eğer sağlık ocağına hamileliğinizi bildirdiyseniz 20.haftanın içinde arıyorlar aşınızı yapıyorlar 1 ay sonra da 2.dozu yapıyorlar çok önemli bir aşı yaptırmanızı öneririm benim doktorum bu aşıyı olucaksın diye bişey söylememişti ebe arayıp gelmemi söylemişti
Nagihannnn0606 ceren_1411 aşıdan önce ya da sonra her hangi bi ilaç verdiler mi peki kan sulandırıcı falan ?
ceren_1411 Nagihannnn0606 hayır vermediler ama aşıları yaptırmadan önce sağlık ocağı kan ve idrar tahlilileri istedi onların sonuçlarını götürdüm idrarda enfeksiyon varsa tetanoz vurulmuyormuş galiba belki sonuçlarınıza göre veriyorlardır bilmiyorum
uraz_ve_annesi- ceren_1411 bende enfeksiyon vardı ilaçta kullanıyordum gayet vurdular aşıyı bir alakası yok enfeksiyonla canım
GriMavi Erbe bende 3. Yü vurulmak istemiyorm cevremdekiler de 2 kere vurulmuş ama doktora bi sorcam bende ona göre artık
ceren_1411 uraz_ve_annesi- bana oradaki hemşire öyle demişti kafama göre söylemiyorum yanlış anlaşılmasın😇