[silindi] Tam olarak bende de aynı durum vardı dişin yarışı yoktu bir hafta çektim öyle karanfiller mi koymadım kekik yağları mi sarımsaklar tuzlu karbonatlı sular geçmedi. Tavsiyem daha fazla uzatmadan çektirin çünkü eğer iltihap varsa oda bebeğe zarar veriyormuş.Diş hekimi son bir iki ayın olsa antibiyotik ile idare ederdin ama daha çok var olmaz böyle cekilmesit lazım dedi. Diş hekimi bir antibiyotik verdi sonra doktorumdan yazılı izin alarak cektirdim. Ve benim dişçi korkumu aklınız hayaliniz almaz o anda dişim yerine başka bir yerden ameliyat olmayı tercih ederdim.Korkunuz var ise iyi bir diş hekimi bulup korkularınizi anlatıp tedavi olmanızı öneririm o kadar kolay oldu ki keşke daha önce gitseydim diyorum şimdi tek istegim 29 haftalık olduk tekrar bir ağrı yaşamadan hamileliğimi tamamlamak.