pamukca 31+3 kızlar son bir kaç gündür gün içerisinde bir kaç kez hafif hafif adet olacakmis gibi kaşık ağrısı vurup vurup geçiyor normal mi acaba ? Benimle ayni haftalar da olanlar sizde durumlar nasıl ?
Eda4119 pamukca 32 girdik bizde ama hiç kasık ağrım vs yok şuanda şükür bi doktoruna danış istersen ne olur ne olmaz
Ozlem1492 pamukca 32 haftalık hamileyim ve dün gece kasık ağrısından hastaneye gittik bebeğimin iyi olduğunu ama benim taş düşürdüğümü bundan dolayı da erken Doğum olabileceğini öğrendim . Şimdilik antibiyotik kullanıyorum
pamukca Ozlem1492 canım ben 22 haftalıkken taş dusurdum 2 buçuk ayda anca düştü onun sancısını biliyorum allah sanada yardım etsin ama benim bu sancim adet sancısı gibi