Tgceetali_08 Meraba kızlar 31 haftalık gebeyim Bi kaç gündür sol elimde uyuşma var yaşayanınız varmı veya Bi bilgisi olan varsa bilgi verirmisiniz
041221 Tgceetali_08 benim de sağ avcumun içi ne kramp giriyor uyuşuyor sanırım magnezyum eksiklğinden doktoruna söyle sade soda iç sürekli
Zulal_00 Tgceetali_08 bunun için daha geçen cumartesi doktora gittim, doktor ödemden dolayı elde ve ayaklarda karıncalanma ve uyuşma oldugunu söyledi canım, bol su iç ve yürüyüş yapmaya başla ki ödem kanallarını o şekilde boşaltabiliriz dedi
Adileeselvi Tgceetali_08 ilk gebeliğim de çok fazla hareketim yoktu benimde aynısı olmuştu bu aylarda eller ayaklar şişmişti ve sağ elim sürekli karincalanip uyuşuyor du odemden oluyor canım karpal tünel sendromu da diyorlar sinirler sıkışıyor ikinci gebeliğim de olmadı çok şükür fazla hareketten
Tgceetali_08 041221 bu ay içinde gidicem bakalım ne dicek benim sol elim uyuşuyor sadece her ay tahlil yaparak gidiyoruz herşeyim normal çıkıyo ama bakalım bilmiyorum